8/27/2013

+De-De-Demine Me!+

Moikka!

Oli ihan pakko jakaa tänne koska tää oli tosi hauska! Mutta enne sitä tapahtui tänään muutakin!
Aamu alko tänään sillä että meidän kissa karkasi keittiön ikkunasta. Levitettiin ilmoituksia ja kuljettiin ulkona tossa pihapiirissä aamu kuudesta kymmeneen. Onneksi löysin lapseni lopulta ja on nyt kylvyn kautta turvallisesti kotona taas pullistumassa!

Kun Noora haki minut hieronnasta pyörällä kuljettiin yhen omenatarhurin pihan ohi. Kiivettiin hiekkatie ylös pyytääksemme saisimmeko poimia omenoita. Saavuttuamme huipulle meitä vastassa auton takaa pilkotti miehen paljaat reidet ja punainen pylly. Juoksimme tukka hulmuten alas ja kostoksi tästä traumasta varastimme omenoita. (tien puolelta, mutta kuulostaa coolimmalta olla vaarallinen)

Kotiin päästyämme oli minua vastassa tämä!

Katselin huvikseni ekaa kertaa blogini tilastoja ja kanavia ja huomasin että olin päässyt puhutuksi "Demin keskustelupalstalle"! Haha! Pakkohan se oli heti käydä lukemassa mitä siellä sanottiin ja ajattelinkin poimia tähän omat suosikkini nuiden joukosta ja vähän kommentoida niitä! Eihän ne toki niin rankkaa tekstiä ole kuin mitä moni mun tuntema bloggaaja saa tuolta ja muualta lukea, mutta oli se jännittävä kokemus! Ihmisillä oli vain jännittävää tietoa meikäläisestä hihassaan joten pakkohan se on jakaa, herttinen aika!

KOKO JUTTU TÄÄLLÄ!

1. Anttiaamunen: Katoin eka et joku nukke >> Kiitos aamuinen Antti!
2. Hugmeihan kiva ulkonäkö, mutta tuo peruukki on vähän epäaito D: näyttää kivemmalta omilla hiuksillaan :3 >> Missä postauksessa olen ollut ilman peruukkia??
3. Epictwinhuulet ihan täydelliset *__* vähän liian hoikka ehkä mun makuun mut voisin kyllä vaihtaa itteni ton vartaloon aww >> Liian hoikka mutta vaihtaisit itsesi mun vartaloon? Fuck the logic, dear.
4. Salla013: Onhan tuo nätti, mutta vois näyttää enemmän ihmiseltä. D: >> :'D Miksi ihmeessä haluaisin tehdä niin jos kerran olen nätti?
5. SimzalabingToipuu näköjään anoreksiasta, sen takii hoikka. Mut en silti lämpee >> Jaha, ja kenenhän blogia olette lukeneet? Mikä anoreksia? Näköjään? Missä noin lukee?! Hei tsemiä Sim!
6. Crikezno hyi vittu 0/5 en panis >> Eih, Crike, kuinka voit sanoa noin? :'( Onko tämä tapasi sanoa.. Hyvästi!
7. VaninjalatteMua häiritsee ton bannerin epäaitous x) mut ihanakaunis toi bloggaaja on kyllä! >> Mitä epäaitoa on mun baneerissa? En ole tehny ku avaruusveden ja muuttanu värit? No joo eihän maailma noin räikeä ole, mutta onko se nyt niin paha asia?
8. Skittlestäh onks mua kusetettu, se on kirjottanu tonne sivuun et se on aina ollut noin laiha :O >> Ei sinua ei ole kusetettu. Paitsi ehkä Simsala on johtanut sinua väärin, BING!
9. FAANATARMun mielestä toi näyttää jotenkin.. vanhalta? D: >> En nyt tiedä tarkoittaako faanatar minua vai blogiani, mutta on kyllä ensimmäinen joka näkee minut vanhana! Miracles do happen!

Piristävin!

"Ilmeeni kun avasin blogin: O_____O
Ihan uskomattoman kaunis nainen! Nuo kasvot ja hiukset, niin nätit. ♥"

Kiitos sandford^ !

Kiitoksia seurastanne!


12 comments:

  1. Hahaha huiput nuo sinun "vastaukset" :D Päivän piristys :)

    ReplyDelete
  2. ihanasti huumorilla otit noinkin paskat kommetit, ihmiset osaa kyllä olla kusipäitä. luulen että mun pitää oppia sun positiivisesta asenteesta<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Anni!~
      Demin palstat on kuuluisia lapsista joilla on suuri suu. Kaikkeen ikävään positiivisuus on paras vastalääke. Se on tosi ällöttävää ja luonnotonta, mutta toimii pirun hyvin kun on tarve!

      Delete
  3. Demittäjät taas vauhdissa. :D ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näimpä tekevät! Oon nii kuuluisa ;DD ♥
      BTW love your blog!

      Delete
  4. Musta on niin ihanaa kun jaksat olla noin positiivinen ja ihana ihminen! : D ♥

    ReplyDelete
  5. Olen blogisi lukia ja haluasin että teksit postauksen huoneestasi vai oletko jo tehnyt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täytyy miettiä miten voisin toteuttaa tuon, kun minulla ei ole virallista huonetta vaan asunto joka ei ole kovin itseni näköinen, mutta pistän korvan taakse mietintään!

      Delete

Please leave a comment ! ♥
Blogin ylläpitäjä poistaa asiattomaksi katsomansa kommentit välittömästi.